Nasze działania dostosowujemy do indywidualnych potrzeb Właściciela. Za każdą obsługiwaną nieruchomość odpowiada konkretna osoba która, do pomocy ma uprawnionego zarządcę nieruchomości, koleżankę lub kolegę administrator, inspektor budowlany, księgową, prawnika oraz pogotowie techniczne. Nadzór nad pracownikami oraz obsługą zarządzanych nieruchomości sprawowany jest przez właścicieli firmy, którzy ponoszą bezpośrednią odpowiedzialność za podejmowane decyzje. Nasze działania gwarantują pełną odpowiedzialność i pozwalają zapewnić szybką realizację postawionych zadań.

Zapewniamy łatwy kontakt i dobrą komunikację z przedstawicielami naszej firmy. Jesteśmy dyspozycyjni 24h na dobę. W tym celu uruchomiliśmy telefony alarmowe pogotowia technicznego, które są dostępne o każdej porze dnia i nocy.

  • 42-632-63-86 sekretarka gdzie można zostawić wiadomość a administracja oddzwoni
  • pogotowie techniczne 24h – telefony wg umowy z pogotowiem dla danej nieruchomości

Akces s.c jest spółką cywilną i posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Jako zarządcy nieruchomości podlegamy odpowiedzialności zawodowej. Jesteśmy zobowiązani do posiadania obowiązkowego ubezpieczenia z tytułu prowadzonej działalności.

W zarządzanych przez nas nieruchomościach Właściciele, Zarządy oraz właściciele lokali otrzymują szeroki wachlarz pomocy i doradztwa wykraczający poza ramy standardowej obsługi.

W zakres naszych usług wchodzi m.in.:

  • pomoc prawna – doradztwo oraz przygotowywanie dokumentów dla wspólnot, Zarządów właścicieli i współwłaścicieli nieruchomości;
  • obsługa księgowa – przejrzyste prowadzenie księgowości zarządzanych nieruchomości na podstawie sprawozdań i formularzy rozliczeniowych uzgadnianych indywidualnie z każdym klientem;
  • obsługa techniczna – doradztwo i pomoc oraz przygotowywanie wieloletnich planów uwzględniających wymogi prawa i ekologi z zachowaniem rachunku ekonomicznego. Nie ograniczając woli właścicieli współpracujemy z profesjonalnymi firmami, którym możemy powierzyć wszelkie naprawy, remonty czy konserwację budynków;
  • INFO 24 – umożliwiamy dostęp do informacji online, pozwalających na kontrolę płatności oraz innych informacji dotyczących nieruchomości (wymaga odpowiedniej usługi bankowej w banku zleceniodawcy)